Uusi koti toi mukanaan Mercedes-Benzin

Kun vuosi 2017 alkoi lähetä loppuaan, tarkoitti se myös huikean Mercedes-Benz -kampanjamme päättymistä. Joulukuun loppuun mennessä arvontalistoilta löytyi lähes 400 uuden kodin ostanutta, joista joku onnekas tulisi voittamaan 45 000 euron arvoisen C-sarjan Mercedes-Benzin helmikuussa pidettävässä arvontatilaisuudessa.

Valmistelut hyvään vauhtiin oikeiden kumppaneiden avulla

Arvontatilaisuuden valmisteluihin tartuttiin tarmokkaasti, ja mukaan valittiin sopivat kumppanit, joiden avulla tapahtumasta saataisiin näyttävän kampanjan sekä palkinnon arvon mukainen. Paikaksi valikoitui upea Veho Mercedes-Benz Airport Vantaalla ja juontajaksi valovoimainen Joanna Kuvaja. Tilaisuus päätettiin toteuttaa Facebook Liven kautta, jotta mahdollisimman moni pääsisi mukaan jännittämään arvonnan tulosta sekä osallistumaan ylimääräiseen livelähetyskilpailuun, josta nopein voittaisi 2000 euron arvoisen yllätyspalkinnon.

Käsinkosketeltavaa jännitystä

Arvontatilaisuuden h-hetki koitti nopeasti. 10.2.2018 astelimme sisään Veholle kädet jännityksestä täristen huomataksemme iloksemme, että olimme onnistuneet valitsemaan todelliset ammattilaiset kumppaneiksemme: paikan päällä oli laitettu hösseliksi, ja lavasteet sekä kuvauskalusto odottivat jo livelähetyksen starttaamista.

Palkinto-Mersumme oli juuri niin upea kuin sen hintalappu oli antanut ymmärtääkin: kadehtivat huokaukset purkautuivat jokaisen sitä ihastelleen suusta – ei ollenkaan huono lisä uuden kodin pihaa koristamaan. Kellon lyötyä 13 lähetys starttasi vauhdilla. Sievitalon toimitusjohtajan Jaakko Tokolan haastattelun jälkeen koettiin todellinen yllätysmomentti, kun livelähetyskilpailu starttasi, ja nopeimmin vastannut pokkasi 2000 euron arvoisen rahastosalkun itselleen. Seuraavaksi sohvalle muiden silmäätekevien joukkoon liittyi Vehon myyntipäällikkö Marco Linna, jota jututettuaan Joanna siirtyi tilaisuuden pääaiheseen: taustalla komeilevan Mercedes-Benzin arvontaan.

Pääarvonta

Dollarikopin puhallin laitetaan päälle. Setelit alkavat leijalla. Koppiin astellut, haalariin ja kypärään sonnustautunut mies seisoo paikoillaan kädet lantiolla. Yhtäkkiä hän alkaa kauhoa ilmaa käsillään napaten nopeasti yhden setelin sormiensa väliin. Puhallin sammuu, seteli toimitetaan Joannalle, joka pian kajauttaakin ilmoille arvonnan voittajan numeron: 221.

Mersulle uusi koti

Tampereen Lielahden Vehon ovista astuu sisään vanhempi herrasmies poikansa kanssa. Pieni virne sekä pilke silmäkulmassa kertovat siitä, että mies on iloisella asialla liikenteessä. Kyseessä on Vesa Kannusmäki, numero 221, C-sarjan Mercedes-Benzin uusi omistaja sekä Kangasalle rakentuvan, toukokuussa valmistuvan Täydenpalvelun As. Oy Apilaniityn tuleva asukas.

Normaalisti sen ilmekään ei värähdä, mutta nyt on herraa hymyilyttänyt koko päivän”, toteaa Vesan poika virnuillen.

Kuullessaan Mercedes-Benz -kampanjasta ensimmäisen kerran, ei Vesa ottanut sitä kovinkaan vakavasti. Vielä siinäkään vaiheessa, kun oma numero ja nimi kajautettiin arvontatilaisuudessa ilmoille, ei livelähetystä seurannut Kannusmäki ollut uskoa tuuriaan todeksi. ”Olihan se hieno bonus uuden kodin lisäksi. Vähempikin olisi toki riittänyt”, vaatimaton herrasmies toteaa.

Auton pois liikkeestä ajaa Vesan poika. ”Taidanpa harjoitella vähän pienemmillä teillä ensin”, kertoo onnellinen voittaja pieni hymynkare huulillaan.

Uusi vuosi, uudet kujeet

Nyt, kun Mercedes-Benz -kampanja on saanut arvoisensa päätöksen, on aika suunnata katseet kohti tämän vuoden kampanjaa, joka on kenties vielä edeltäjäänsäkin huikeampi. Kampanja-aikana 1.1.2018-30.6.2019 Sievitalon muuttovalmiin omakotitalon tai asuntoyhtiöosakkeen ostaneet ovat automaattisesti mukana 30 000 euron arvoisen Pesämuna -rahastosalkun arvonnassa. Arvonta suoritetaan syyskuussa 2019.

Lue lisää Pesämunasta alla olevaa linkkiä klikkaamalla ja tule mukaan Sievitalon historian huikeimpaan kampanjaan!